Obrazovanje nije samo dobro savladana teorija. Za vrhunske rezultate neophodno je spojiti znanje i praksu, naučiti kako najbolje primeniti veštine, stalno raditi na sebi i tražiti nove izazove. ITS se od drugih škola izdvaja upravo ovakvim pristupom edukaciji, a rezultati naših studenata potvrđuju da je taj pristup najbolji.
U četvrtak, 1.decembra, petoro studenata završne godine ITS-a imali su priliku da prisustvuju predavanju “Content Marketing – kako da sadržaj koji kreirate ostane upamćen?” koje je održano u okviru I&F McCann Ćoška, ciklusa predavanja u organizaciji I&F McCann Grupe i Američkog kutka Beograd (American Corner Belgrade).
U punoj Tribinskoj sali Doma omladine Beograda predavanje je održala Ljiljana Vučetić, Account Manager fullservice digitalne agencije Drive.
“Pričanje priča je neizostavni deo ljudske prirode uprkos tehnološkim promenama koje transformišu svet komunikacija. Za brendove to implicira da poruke koje šalju potrošačima moraju pratiti trendove u pogledu forme, pristupačnosti, aktuelnosti itd. U većini slučajeva, digitalni kanali zasićeni su hiperprodukcijom agresivnih oglasnih poruka, pažnja korisnika opada, a samim tim i relevantnost brenda u njihovim očima. Jedan od pristupa koji u tim uslovima donosi ne samo komunikacijski, već i poslovni uspeh jeste content marketing, koji omogućava promociju brendova nenametljivo, bez ubeđivanja i zamaranja korisnika. U tom smislu, na predavanju će biti govora o strategijama koje za cilj nemaju direktnu prodaju proizvoda već „prodaju“ ideje, stava ili autentičnog stila”, objasnila je Ljiljana.
Posetu ovom predavanju organizovala je profesorka ITS-a, Nevenka Popović Šević, koja je na osnovu svog dvodecenijskog iskustva u marketingu prepoznala značaj ovog predavanja za studente smera Elektronsko poslovanje i pružila im priliku da od vrhunskog stručnjaka saznaju sve o najnovijim trendovima i praksama u oblasti Content marketinga.