Ove godine održan je šesti po redu Festival humanistike, kulture i umetnosti (FESK) sa sloganom „Pazi šta čitaš”, u organizaciji izdavačke kuće HERAedu iz Beograda. Čast da učestvuje na festivalu imala je profesorka ITS-a Nevenka Popović Šević, koja je govorila na temu „Izazovi i trendovi u stručnoj literaturi” u okviru panela o neuromarketingu.
Izazovi i trendovi u stručnoj literaturi u neuromarketingu
Drugog dana ovog festivala organizovan je panel o neuromarketingu kao najava za sajamsku promociju knjige „Neuromarketing – izazovi i trendovi”, koju je profesorka Popović Šević napisala sa Milicom Slijepčević.
Panel je bio skup istraživačkih rezultata na temu neuromarketinga iz ugla marketinških praktičara, marketinških akademaca i neurologa, sa posebnim fokusom na razlikama između tradicionalnih i neuromarketing tehnika istraživanja, etičkim dilemama i mogućim barijerama u primeni neuromarketinga zbog visokih cena i česte nedostupnosti.