
ITS od svog osnivanja radi na unapređenju kvaliteta nastave i ustanove u celom kako bi omogućio svojim studentima najbolje obrazovanje u oblasti informacionih tehnologija. Osim redovnih nastavnih aktivnosti, ITS podržava i aktivno podstiče svoje studente na angažovanje u različitim vannastavnim aktivnostima. Stoga smo doneli Pravilnik o vrednovanju vannastavnih aktivnosti studenata ITS-a, koji uređuje uslove i postupak vrednovanja vannastavnih aktivnosti i nagrađuje studente za angažovanje u različitim oblicima aktivnosti, poput rada u organima i telima ITS-a, učešća u naučnoistraživačkom i stručnom radu, učešća u stručnoj praksi koja nije predviđena upisanim studijskim programom, učešća u radu zvaničnih klubova i sekcija, dobrovoljnog rada u lokalnoj zajednici, takmičenja na sportskim manifestacijama i učešća na nacionalnim i međunarodnim takmičenjima, učešća u organizaciji i radu zimskih i letnjih škola, radionica i konferencija, angažovanja u radu i aktivnostima studenata sa invaliditetom, kao i u različitim kulturnim, umetničkim i sportskim aktivnostima.
Za svaku aktivnost koja se priznaje kao vannastavna studenti mogu dobiti odgovarajući broj ESPB bodova, koji se upisuju u dodatak diplomi. Ovi bodovi ne utiču na obavezu studenata da polože sve ispite predviđene studijskim programom. Komisija ITS-a za vrednovanje vannastavnih aktivnosti studenata utvrđuje ispunjenost uslova i obim aktivnosti izražen u ESPB bodovima za vannastavne aktivnosti. Studenti mogu istovremeno da podnesu zahtev za dodelu ESPB bodova po više osnova, a zahtev se podnosi u periodu od 1. do 30. oktobra za aktivnosti realizovane tokom prethodne školske godine. Izuzetno, u slučaju kada student diplomira, može podneti zahtev pre ovog roka.
Uvođenjem ovog pravilnika ITS želi da podstakne svoje studente da se aktivno uključe u različite vannastavne aktivnosti i steknu dodatna znanja, veštine i iskustva koji će im biti od koristi u daljem radu i razvoju karijere. Nagrađivanjem dodatnim ESPB bodovima za angažovanje u vannastavnim aktivnostima ITS naglašava važnost ovih aktivnosti i priznaje ih kao dodatnu vrednost koja će doprineti usavršavanju i razvoju studenata.