
Sa zadovoljstvom vas obaveštavamo o terminu odbrane završnog rada koleginice Marte Šimšić i ujedno vas pozivamo da se pridružite ovom događaju.
Odbrana završnog rada koleginice Marte Šimšić pod nazivom „Uloga društvenih mreža i njihov značaj za plasman proizvoda i usluga” kod mentora dr Marka Vulića održaće se u četvrtak, 28. septembra, s početkom u 9:00, u sali M27 Aneksa M.
Umetnost privlačenja kupaca postoji već dugo. Ono što je novo jeste medij kojim se to postiže. Napredak tehnologije u kombinaciji sa globalizacijom trgovine doveo je do uspona digitalnog marketinga, odnosno do prakse privlačenja potrošača kroz mnoštvo elektronskih platformi. Ova industrija postoji već neko vreme i brzo se razvija. Društvene mreže se više ne koriste samo za zabavu već su u poslednjih nekoliko godina postale i marketinško sredstvo za plasman mnogih proizvoda i usluga. Na ovim vrstama mreža zdravstvene i ekonomske delatnosti prepoznale su mogućnost da se promovišu svakodnevno. Takođe, društvene mreže danas imaju ogroman uticaj na poslovne organizacije koje su donele odluku da su im neophodni određeni planovi i karakteristične strategije kako bi opstale u brzorastućem području digitalnih sloboda. Savremena preduzeća svoje ciljeve realizuju adekvatnom i pristupačnom ponudom proizvoda/usluga i integrisanjem svih instrumenata marketinga. Svi poznati marketinški instrumenti se primenjuju na tržištu, ali su neki više, a neki manji prisutni, te se upravo u tome i ogledaju njihove specifičnosti.
Podsećamo vas da su sve odbrane završnih radova na ITS-u javne, kao i da je odbrana svečan čin. Očekujemo vaš dolazak i verujemo da će ovaj događaj biti koristan i zanimljiv svima prisutnima, a koleginici Šimšić želimo mnogo uspeha!