
Sa zadovoljstvom vas obaveštavamo o terminu odbrane završnog rada kolege Dragana Grozdića i ujedno vas pozivamo da se pridružite ovom događaju.
Odbrana završnog rada kolege Dragana Grozdića pod nazivom „Potencijal korišćenja integrisanih marketing komunikacija za marketinške online komunikacije na primeru firme Tekijanka d.o.o.” kod mentorke dr Nevenke Popović Šević održaće se u četvrtak, 25. aprila, s početkom u 14:30, u sali M11 Aneksa M.
U ovom radu temeljno se analizira integrisana marketinška kampanja kompanije Tekijanka d.o.o. sa posebnim fokusom na kampanju Nedeljna top ponuda. Fokus istraživanja je usmeren na razumevanje strategija i kanala koje Tekijanka koristi za promociju svojih proizvoda, istražujući kako ova kampanja oblikuje njen onlajn-identitet i utiče na povećanje prodaje. Na temelju analize veb-sajta Tekijanke, njenih stranica na društvenim mrežama i televizijskih i radijskih reklama zaključeno je da integracija različitih marketinških kanala i kreativna strategija značajno doprinose angažmanu potrošača i jačanju onlajn-prisustva kompanije. Ova studija naglašava implikacije analiza kada je reč o savremenom poslovanju, dok zaključak ističe ključne aspekte analizirane kampanje. Ovaj rad pruža bolje razumevanje važnosti integrisanih marketinških kampanja u digitalnom dobu i postavlja temelje za buduće istraživanje u ovoj oblasti.
Podsećamo vas da su sve odbrane završnih radova na ITS-u javne, kao i da je odbrana svečan čin. Očekujemo vaš dolazak i verujemo da će ovaj događaj biti koristan i zanimljiv svima prisutnima, a kolegi Grozdiću želimo mnogo uspeha!