Ocenjivanje u eri obrazovanja 4.0 je ključna komponenta. Fokus je pomeren sa standardizovanih testova, koji su zaostavština Druge industrijske revolucije, ka kontinuiranom ocenjivanju praktičnih problem-solving veština i viših nivoa mišljenja. Standardizovano testiranje je veoma jednostavno organizovati, ali ono nam ne pruža uvid u to koliko su studenti ovladali zaista važnim veštinama za doba Četvrte industrijske revolucije. Nasuprot tome, kontinuirano ocenjivanje, naročito timskog rada, je veoma izazovno za nastavnike.
Zbog toga je i radionica za nastavnike ITS-a posvećena ocenjivanju protekla u veoma produktivnoj razmeni ideja i stekao se utisak da je nedostajalo još vremena. Nastavnici su iznosili praktična iskustva primene ideja koje su razvijane na prethodnoj radionici. Prema rečima nastavnika, učesnika ove radionice, približavanje paradigmi Obrazovanja 4.0 je dalo rezultate u smislu pojačane aktivnosti studenata i većoj uključenosti u nastavu, ali je otvorilo veoma važna pitanja od kojih je najvažnije ocenjivanje.
Zbog važnosti ove teme, ova radionica će doživeti nastavak, kako bi se nastavnici ohrabrili da dublje zađu u proces kontinuiranog ocenjivanja i kroz razmenu iskustava i ideja nađu najbolje moduse za ocenjivanje u svojoj nastavi.